خبرهای داغ:
ترکاشوند خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال «جام شهدای کارمند» گرامیداشت ۴۷۰ کارمند شهید استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به برگزاری سری مسابقات فوتسال «جام شهدای کارمند» گرامیداشت ۴۷۰ کارمند شهید استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۷۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در راستای گرامیداشت دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، سومین جلسه هماهنگی برگزاری سری مسابقات فوتسال «جام شهدای کارمند» گرامیداشت ۴۷۰ کارمند شهید استان همدان با حضور امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان و سرهنگ حسین نجفی فرمانده حوزه شهید مقصودی و برخی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان در این جلسه با اشاره به برگزاری سری مسابقات فوتسال «جام شهدای کارمند» گرامیداشت ۴۷۰ کارمند شهید استان همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت شهدای کارمند استان و و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان ادارات در این رقابت‌ها است.

امیر ترکاشوند افزود: در واقع اصل نتیجه‌ای که در این رقابت‌ها به دنبال آن هستیم ایجاد رفاقت، صمیمیت، نشاط و امید آفرینی در بین کارمندان است.

وی عنوان کرد: امیدواریم که با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همدلی مدیران کل و پایگاه‌های بسیج این امر محقق و موثر واقع شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: فراخوان ثبت نام تیم‌ها تا ۳۱ مرداد ماه و شروع رقابت‌ها در شهریور ماه از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲خواهد بود.

در ادامه حاضرین در جلسه با نظرات خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این مسابقات ارائه داده و مسئولیت برخی از امور را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار